středa 11. února 2009

Ten čas tak běží.....

Ne,opravdu jsem nezanebřela na svůj projektový blog,občas si v něm sama polistuju zpátky a říkám si,že snad není takový problém každý den jednu fotku pořídit a vložit sem,na památku,aby mi ten den připomněla....foťák je pořád připravený,ale....tech ale je spousta,prostě říct nestíhám,je moc snadný...zanedbávám a neustále odkládám...jo,to už zní jako pravda.Pořád lítám mezi focením a scrapem,oboje na plno dělat tak nějak nejde a já si prostě jen nemůžu vybrat co vyhraje....když vidím skvělý ločko,mám chut se do toho taky pustit,na druhou stranu,naprosto úžasný fotky bez jakékoli přízdoby mě taky zvednou ze židle....neumím se rozhodnout......tenhle blog si nechám a budu ho doplnovat postupně,tak,jak to příjde,dneska už vím,že nedokážu 365 zvládnout,ale pokud se mi nějaká fotka povede,nebo bude pro mě nějak důležitá,ale to bývají obvykle všechny,ráda se tady s váma o ní podělím...jen jsem přišla říct,že tady u mě to pojede dál,ale pomaloučku polehoučku...mám se co učit a k tomu mi určitě pomůžou i návštěvy vašich blogů a zkušenosti těch,co jsou mnohem dál než já kdy budu...každopádně fotografie je něco strašně úžasnýho...to na vždy zachycení momentu....vždycky budu tenhle způsob zachycení historie obdivovat a milovat.....

Žádné komentáře: