čtvrtek 17. dubna 2008

33.den-17.04.2008-čtvrtek


Tak pořád ještě u nás doma vládne nemoc,nemohli jsme ven i když bylo dneska hezky,motali jsme se doma,vybrala jsem z dnešního focení tu fotku s dětskýma očima,který miluju.....v reálu jsou modré jako pomněnky

5 komentářů:

JanaO řekl(a)...

To su nadherne kukadla :-)

Lucka73 řekl(a)...

pěkný, moc pěkná fotka... jen bych možná u toho monochromu volila krapet jinej nádech - a to je mi zelená příjemná, ale tady nevím proč mi to nesedí :((

Ro řekl(a)...

Já bych zas krapet jinak řezala - ale ten odstín - možná spíš modrý, ne? Když je to o modrých očích.

Ovšem jinak je to moc krásná fotka, moc se mi líbí i ta piha nad obočím, dodává kouzlo.

klarissa řekl(a)...

...tyhle voči znám, normálně nejsou tak vykulený a barevný by asi byli lepší....když píšeš jak jsou modrý, tak proč je tak nenechat...

dib řekl(a)...

je to kjrásná a zajímavá fotka, má takový mírně snový nádech..
(akorát tu zelenou bych taky poslala do háje..)