pondělí 28. dubna 2008

44.den-27.04.2008-neděle






Konečně opravdové jaro,byl výlet!!!!Obec Mořina,známý lom Velká Amerika,nápisy na dně lomu,na závěr párečky,super den!!!

13 komentářů:

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Lucka73 řekl(a)...

Tak do Velký Ameriky bych se ráda podívala -po těhle fotkách ještě víc!!!

Na první mi krapet vadí to vypálený nebě, ale druhá je úchvatná- neuvěřielná barva vody -parádně vyfocený...
Nápisy - ani jsem nevěděla, že tam něco takovýho je -CHCI se tam je podívat!!! :))

A páreček - ten bych si teda dala i takhle po ránu-.......

Takže díky za krásný ráno!!

klarissa řekl(a)...

Amerika dobrá, taky mám to nebe na fotce vypálený

ajka75 řekl(a)...

Naaaaaaaadherne fotky.

PAVLITA řekl(a)...

nádhera...úžasné farby má tá voda...

Tina řekl(a)...

naaaaaaaadherne fotky, a pri tych spekackoch somprave zaslintala, mnam

Mony řekl(a)...

Perfektní amerika..musí tam být hezky

M-Kocurek řekl(a)...

Parádní fotky z ciziny, ale párky jsou párky:o)

Věra Turoňová řekl(a)...

hmm, tak špekáčky ty mě neberou, ale do Ameriky jednou dorazím ! Je tam úžasně, dík za zprostředkování .

Marti - Norreen řekl(a)...

vzhledem k tomu, že jsme stejný ročník, tak mě tvoje fotky vrátili do mých dřívějších let, kdy jsme tam jezdili tajně.
Ad vypálený nebe,s tím taky bojuju a celkově ty fotky jsou báječný

Michaela K. řekl(a)...

juuu, tak nevim co je lepsi jeslti amerika nebo burt :)

milu řekl(a)...

krajinky jsou krásný a na buřtíky mám úplně chuť

dib řekl(a)...

paráda! druhá fotka se smaragdovou vodou je moc pěkná, a ta s mostem vypadá jako z úplně jiného konce světa..